Neked blogolunk

Ki hívott taknyosnak, antiCEO módszerek, milyen a jó kérdés, sztorik a villamosról, "hülye" vevő, tévhitek az értékesítésben, árérzékeny piac, munkaerőhiány, HR, nagy ügyfél, marketing, ügyfélszerzés, kommunikáció, kanapé...
Érdekességek, hírek, saját történetek és tapasztalatok a sales, HR, marketing és networking világából, a csapatunktól.

Ha tetszenek a bejegyzések, kérlek like-old a Facebook oldalalunkat is!

Mire? Természetesen kilépni a komfortzónádból. Tudom, ez nem egy vonzó ajánlat. De meggyőződésem, hogy a mostani helyzet (nevezhetjük válságnak is, itt olvashatsz egy remek posztot) erre előbb-utóbb mindenkit rákényszerít. Vagy jobban, vagy kevésbé.

Erre a kérdésre az igennel válaszolók aránya valahol 10% körül szokott lenni. Azért választottam ezt a mai témának, mert az értékesítés tipikusan olyan munka, amit csak akkor tudsz jól csinálni, ha szereted. Ha csak a sárga csekkek miatt csinálod, akkor hagyd abba!

Hallgatom megint a villamoson a sztorikat, és ezen felbuzdulva blogokat, kommenteket is olvasok a témában. Munkáltató vs. munkavállaló. Ősi ellenségek. (sic!) Legalábbis így tűnik, nagyon sok bejegyzésből. Ami még szomorúbb: "tanácsadó" kollégák írásos kirohanásaiból is, kinek-kinek pártállása szerint az egyik, illetve a másik tábor "védelmében"....

Majdnem csúnyábban fogalmaztam. Ezek a cégek nemhogy a sikert, de a túlélést sem érdemlik meg. Egyik ügyfelem néhány szolgáltatást szeretett volna igénybe venni. Megbízta a kolléganőjét azzal, hogy keressen például raklapemelőhöz szervizt. Az eredmény lesújtó volt...

Olvasom Baráth András (Gerilla Önéletrajz) egyik ismét jól sikerült blogbejegyzését, ami a motivációs levélről szól, s vihar sebességgel áramlanak a közelmúlt tapasztalatai a beérkező álláspályázatokról. Nagyon drukkolok Andrásnak! HR-esként, az asztal másik oldalán ülve követem tevékenységét, szuper, amit csinál! Szeretném, ha minél több emberhez,...

Tudtátok? A villamos kincsesbánya! A téma a peronon hever. Nem csak aki írni akar róla, hanem annak is, aki inkább mások baklövéseiből akar tanulni. Érdemes nyitott füllel járni.

Az ár többet elmond egy cégről, mint azt gondolnád. Már önmagában meghatározza az ügyfélkört, a cégről kialakuló képet és a céghez társított minőséget az emberek fejében. A magyar vállalkozók egy nagyobb szelete a piaci átlagár alatti árképzéssel próbál "talpon maradni" - nézzük meg, hogy mi a baj ezzel!

Ma vagyok 50 éves. 25 éve értékesítek. Szép kerek számok, előkészítve ezt a mai napot, tavaly (49 és 24) már írtam is erről egy blogot. Ugye elnézed nekem kedves olvasó, hogy születésnapom alkalmából ez a blog most újra rólam fog szólni? Ha igen, megtudod, hogy mit is gondolok az értékesítésről, és talán Te is találsz benne valami számodra...

Volt egyszer egy autóértékesítő, (legyen a neve Dízel Dezső) akihez betoppant maga a VEVŐ! (Legyen a neve Átlagos Áron) A sztori teljes egészében a fantázia szüleménye. Bármiféle hasonlóság valós eseményekkel és személyekkel csupán a véletlen műve. (Ja, nem.)

A napokban villamoson utazva arra kaptam fel a fejem, hogy két hölgy beszélget: a munkahely volt a téma. Szakmai ártalom, bevallom, fülelni kezdtem azt remélve: hallok egy jó történetet, egy követendő példát, motivációtól duzzadó munkakedvet ezen a korai pénteki órán.

Mielőtt azt gondolnád, hogy sales helyett történelemmel kezd foglalkozni a weboldalunk, megnyugtatlak, hogy csak rövid párhuzamot vonunk a végén az értékesítés és a nemzeti ünnepünk között. Nézzük, hogy mit jelent az aktivitás értékesítőnek/vállalkozónak.

Vannak olyan mondatok, amit soha nem akarsz hallani, ha értékesítő vagy. Ezek miatt leszel frusztrált, demotivált, rosszkedvű. Amikor vasárnap este már gyomorgörcsöd van, mert másnap "dolgoznod kell menni".