ASZF
Jelen szerződés elektronikus formában kerül megkötésre, nem iktatjuk azt, nem minősül írásba foglalt szerződésnek. A szerződés nyelve a magyar. Szolgáltató magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.
Szolgáltató(k) adatai:
Sales, HR, toborzás kiválasztás, tréningek
Bartha - Vittinger Kft.
Cégjegyzékszám: 13-09-186663
Adószám: 14607590-2-13
Székhely: 2151 Fót, Sinka István utca 5.
Konzultációk, tanácsadás
Vittinger László EV.
Nyilvántartási szám: 50878088
Adószám: 67869257-1-33
Székhely: 2440 Százhalombatta, Tóth László u. 6.
Bartha Anikó EV.
Nyilvántartási szám: 69506396
Adószám: 69506396-1-33
Székhely: 2151 Fót, Sinka István u. 5.
Kapcsolattartási adatok:
Vittinger László
e-mail: hello@firmup.hu
telefon: +36 70 427 6900
Bartha Anikó
e-mail: hello@firmup.hu
telefon: +36 70 367 5114
Tárhely-szolgáltató adatai:
Tárhely
szolgáltató: Webnode AG.
Székhely: Csehország, Hlinky 70, 603 00 Brno
E-mail: support@webnode.hu
A szerverek helye: Európai Unio
1. Általános rendelkezések:
A jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekre és a szerződés értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szól 2013. évi V. törvény (Ptk.), az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ektv.) és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezéseire.
Jelen ÁSZF 2016. október 01. napjától visszavonásig, ill. módosításig érvényes. Amennyiben módosítjuk ÁSZF-ünket, úgy azt minden esetben figyelemfelhívással együtt közzé tesszük a weboldal felületén.
A https://firmup.hu oldalon található tartalmak szerzői jogi műnek minősülnek, annak bármilyen formában történő felhasználása, feldolgozása, értékesítése, terjesztése engedélyköteles.
2. Adatkezelési szabályok:
Adatkezelési tájékoztatónk letölthető az alábbi linkről.
Adatvédelmi nyilvántartási számunk: NAIH-106747/2016.
Tájékoztatjuk, hogy az Ektv. 13/A. §. rendelkezéseinek megfelelően a szerződés létrehozása, a díjak számlázása és a szolgáltatás nyújtása körében jogosultak vagyunk a szolgáltatás igénybevételéhez technikailag elengedhetetlenül szükséges természetes személyazonosító adatait (pl. az Ön nevét), lakcímét és egyéb személyes adatait (pl. e-mail címét, számlázási címét) kezelni. A fenti adatokat töröljük, amennyiben a szerződés nem jön létre, vagy megszűnik.
3. A megvásárolható szolgáltatások köre:
3.1 A szolgáltató(k) által szervezett konferenciák, nyílt tréningek, szemináriumok, előadások, konzultációk, online anyagok. Ezek a szolgáltatások, termékek online vásárolhatók meg.
Elállás, felmondás nyílt rendezvények, szemináriumok, tréningek esetén
Elállási/Felmondási jog
Ön 3 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 3 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.
Az elállási/felmondási határidő az a szerződés (szóbeli megállapodás vagy emailben történő rendelés) megkötésének napjától számított 3 nap elteltével jár le.
Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt emailben elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát a hello@firmup.hu emailcímre.
Az elállás/felmondás joghatásai
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 30 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.
Ha Ön kérte, hogy a felmondási határidőn belül kezdődjön meg a szolgáltatás teljesítése, felmondása esetén Ön köteles megtéríteni számunkra a szerződés megszűnésének időpontjáig arányosan teljesített szolgáltatásért járó összeget. Hasonlóképpen visszatérítjük az Ön által nyújtott ellenszolgáltatás azon részét, amely meghaladja az általunk nyújtott szolgáltatás ellenértékét.
Ön elállási/felmondási jogát az elállásra/felmondásra vonatkozó egyértelmű nyilatkozata Szolgáltatóhoz való megküldése útján gyakorolhatja. Nyilatkozatát Szolgáltató 1. pontban megjelölt postai vagy elektronikus levelezési címére is megküldheti.
Amennyiben Ön él elállási/felmondási jogával, úgy Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti Önnek a megfizetett díjat az Ön által használt fizetési móddal megegyező módon.
Amennyiben Ön a szolgáltatás nyújtásának megkezdését követően él felmondási jogával, úgy tudomásul veszi, hogy Szolgáltatót nem terheli semmiféle pénz-visszafizetési kötelezettség (kivéve a garanciában külön megállapított feltételekkel).
Jelen ÁSZF elfogadásával Ön tudomásul veszi, hogy a szolgáltatás egészének teljesítése után felmondási jogát elveszíti, azzal nem élhet.
Amennyiben Ön elállási jogával rendezvények esetén a rendezvény meghirdetett időpontját megelőző 14 napban él, ill. amennyiben a rendezvényen nem jelenik meg, úgy Ön a megfizetett rendezvény árának megfelelő összegű kötbért köteles szolgáltatónak megfizetni. Ez praktikusan azt jelenti, hogy az Ön által már előzetesen befizetett rendezvény, tréning, tanácsadás díját elveszíti. Ez a szabály akkor is érvényes, amennyiben az eredetileg leadott megrendelése a rendezvény előtti 14 napban történik. Így azzal vállalja azt, hogy a rendezvénnyel kapcsolatban elállási / felmondási joga nincs. Kötbér kikötésére azért van szükség, mert ez bizonyítja számunkra az Ön teljesítésének komolyságát (tehát hogy jelentkezésének megfelelően, részt vesz a rendezvényen), ill. a kötbér összege fedezi a meg nem jelenésével Szolgáltatónál felmerült károkat (többek között a terembérlet költségeit és a betöltetlen részvételi hely miatti bevételkiesést). Ön rendelése elküldésével kifejezetten tudomásul veszi a fenti kötbér-kikötést, azt elfogadja.
Jótállás (pénzvisszafizetési garancia) nyílt tréningek, szemináriumok esetén.
Hibás teljesítés esetén jelen szerződés alapján Szolgáltató jótállást vállal rendezvényeire. A Jótállás keretében szolgáltató vállalja, hogy amennyiben Ön - rendezvények esetén - nem elégedett a rendezvénnyel és az nem váltja be az Ön által hozzá fűzött reményeket, úgy a rendezvény teljes árát visszatéríti Önnek. Jótállási igényét a rendezvény napján, az ebédszünet végéig (vagy, amennyiben az ebédszünet elhúzódik, úgy legkésőbb a szeminárium napján 14:30-ig) köteles jelezni szolgáltató felé a helyszínen az erre a célra szolgáló "Garanciális igénylőlap" kitöltésével és leadásával. Amennyiben a rendezvény nem egész napos, vagy nincs "ebédszünet", úgy az 1. szünet végéig köteles a jótállási igényét jelezni.
Amennyiben Ön viselkedésével zavarja a rendezvényt és a többi résztvevőt, úgy Ön szerződésszegést követ el és szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy ebben az esetben Önt távozásra szólítsa fel. Ebben az esetben Ön jótállási igényével nem élhet szolgáltatóval szemben.
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
3.2 Egyedi tréningek, tanácsadások, az értékesítéshez kapcsolódó szolgáltatások, melyeknek árát külön árajánlatban küldjük el. Az egyedi tanácsadások és tréningek személyesen/emailben rendelhetők meg.
Elállás, felmondás (egyedi tanácsadás, és egyedi, cégre szabott tréning esetén)
Elállási/Felmondási jog
A megállapodott időpont (tréning, tanácsadás) előtt 48 órán belül csak úgy mondhatja le a szolgáltatást, ha a szolgáltatás árával megegyező kötbért kifizeti a szolgáltatónak. 48 órán kívül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől.
Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt emailben elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát a hello@firmup.hu email címre.
Vis maior esetén (betegség, közlekedési anomália stb.) új időpontot állapítunk meg az eseményre azonos fizetési kötelezettséggel.
3.3 Havidíjas konzultációs csomagok, (Complex, vagy egyedi projektalapú) amelyeket a https://firmup.hu oldalon lévő űrlapokon lehet megrendelni. Ezek a csomagok egy éves folyamatos (vagy a megállapodás szerinti időtartamra szóló) szerződés esetén érvényesek. A weboldalon szereplő árak havi rendszerességű fizetéssel érhetők el.
A csomagoknál feltüntetett telefonos konzultáció hétköznap 8 és 18 óra között érhető el. Célszerű egyeztetett időpontban lefolytatni a konzultációt. Ha egyeztetés nélküli konzultációt kér az ügyfél, és a szolgáltató nem tudja felvenni a telefont, akkor 24 órán belüli visszahívással tudja teljesíteni a konzultációt. A telefonos konzultáció elszámolása 15 perces egységekben történik.
A Complex, vagy egyedi, projektalapú csomagoknál egyszerre minimum 2 óra személyes konzultáció kérhető.
A havidíjas konzultációs csomagok online vásárolhatók meg. Számlázási ciklus minden hónap 1.-vel indul. így a szolgáltató a minimum havidíj számláját a hónap első napján állítja ki. A számla ellenértékét minden hónap 8.-ig kell átutalni a szolgáltató bankszámlájára. Tört havi rendelés esetén a csomagoknál a személyes konzultáció tört hónapban történő teljesítése esetén a teljes havidíjat számítjuk fel.
A Complex, vagy egyedi, projektalapú csomagoknál a minimum havidíj számlázása a hónap első napján történik. A havidíjon felül felhasznált órákat a hó végén összesítjük, és a következő havidíjjal együtt számlázzuk. A számlák ellenértékét minden hónap 8.-ig kell átutalni a szolgáltató bankszámlájára.
Elállás, felmondási jog havidíjas konzultációs csomagok esetén
A havidíjas konzultációs csomagokat a szerződés ideje alatt csak magasabb kategóriára lehet változtatni. A havidíjas konzultációs csomagok felmondása a felmondást követő hónap 1.-től érvényes, időtartamtól függően kötbérrel terhelt. A havidíjas konzultációs csomagok rendszerint egy éves szerződéssel érhetők el. Ha a szolgáltatás kezdetétől számított 9 hónapon belül felmondja a megrendelő a szolgáltatást, akkor 3 havi aktuális csomagdíjat számláz ki a szolgáltató felmondási díjként 8 napos fizetési határidővel.
Ha a megrendelő nem egyenlíti ki a fizetési határidőre az aktuális havidíj számláját, akkor a szolgáltató jogosult azonnal felbontani a szerződést, és 3 havi díjnak megfelelő kötbérről számlát kiállítani.
A havidíjas szolgáltatások rendelési űrlapján az ASZF-et és az Adatkezelési tájékoztatót el kell fogadni, ebben az esetben lesz érvényes a megrendelés.
Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt emailben elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát a hello@firmup.hu email címre.
Az elállás/felmondás joghatásai
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 30 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített díjfizetést. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.
3.4 Masters Mastermind csoport tagság
A Masters Partner, Standard és Gold bérlet a rendeléstől számított 12 hónapig korlátlan számú esemény látogatására jogosít fel. Részletek, időpontok a firmup.hu oldalon találhatók.
A bérlet nem átruházható!
A FirmUP! Masters bérletek esetében háromféle fizetési mód közül választhat:
- A megrendelésnél az első havi díjat számlázzuk. Utána minden hónap 1.-én számlázzuk az aktuális havidíjat 8 napos fizetési határidővel.
- A rendelésnél választható az éves díj egyszerre történő kifizetését, így 2 hónapot ajándékba kap.
- Választható a 2 éves fizetés, ez esetben az éves fizetéshez képest további 20% kedvezményt kap.
Ha a megrendelő havi fizetés esetén a szolgáltatás kezdetétől számított 9 hónapon belül felmondja a megrendelő a szolgáltatást, akkor 3 havi aktuális díjat számláz ki a szolgáltató felmondási díjként 8 napos fizetési határidővel. A fizetési határidő be nem tartása is 3 havi díj kiszámlázását és a szerződés felbontását vonja maga után.
Vis maior, akadályoztatás esetén az aktuális eseményre új időpontot tűzünk ki.
Elállási/Felmondási jog a FirmUP! Masters bérlet esetén
Ön a rendelés után 3 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 3 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.
Az elállási/felmondási határidő a szerződés (a firmup.hu oldalon történő megrendelés) megkötésének napjától számított 3 nap elteltével jár le.
Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt emailben elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát a masters@firmup.hu emailcímre.
Klubtagság felvételi és lemondási szabályozás
A klub elsődleges tevékenysége a mastermindokon és az egyéb alkalmakon a tudásmegosztás, a legjobb gyakorlatok átadása egymás részére, sales és egyéb, a vállalkozást érintő témákban. Ezen felül javasolt a klubtagok között személyes találkozók tartása, egymás megismerése és támogatása.
A klubtagság feltétele a honlapon szereplő Masters bérlet megvásárlása és a következő tagsági és etikai szabályok betartásának vállalása:
- min. nettó 250.000.000 Ft-os árbevétel az előző pénzügyi lezárt évben
- min. 4 fő alkalmazott
- Pozitív és támogató magatartás a személyes mastermindokon és az online felületeken
- Vallási és politikai témák kerülése a személyes mastermindokon és az online felületeken
- Átláthatóság, őszinte és bizalomépítő viselkedés, hozzáállás az üzleti életben
- Magas szintű, professzionális vállalkozói tevékenység
- Visszajelzési kultúra: nyilvános dicséretet és négyszemközti kritika
- Az egyes alkalmakon való részvételről visszajelzés a naptármeghívóra (pontos létszám szükséges a találkozók tervezéséhez)
A FirmUP! MASTERS PARTNER bérlet esetén a plusz feltétel: csak FirmUP! ügyfeleknek érhető el. FirmUP! ügyfelek definíciója: a jelentkezést megelőző 3 évben legalább 1.000.000 Ft + Áfa értékű szolgáltatás megvásárlása a Bartha-Vittinger Kft.-nél.
Tagság lemondása: Amennyiben a tag nem szeretné folytatni a tagságát, akkor kap egy igazolást a fennmaradó tagsági idejéről, amit a későbbiekben egy új bérlet vásárlásával együtt felhasználhat. Kivételt képez, ha az etikai szabályzat be nem tartása miatt kerül a tagság megszüntetésre.
3.5 FirmUP! ügyfél fogalma
- A regisztrációt megelőző 3 évben legalább 1.000.000 Ft + Áfa értékű szolgáltatás megvásárlása a Bartha-Vittinger Kft.-nél, vagy
- A regisztrációt megelőzően FirmUP! Maters Standard vagy FirmUP! Maters Gold bérlet megvásárlása
4. A rendelés menete:
Tréningek, szemináriumok esetében Ön a weboldalon található űrlap kitöltésével, majd a "Megrendelem" / "Jelentkezem" / "Megvásárolom" / "Kérem" gombra történő kattintással tudja a termékeinket, szolgáltatásainkat megvásárolni. Egyedi tanácsadást email illetve szóbeli megállapodással tud megrendelni.
5. Fizetési módok:
Banki utalással történő fizetés esetén: Amennyiben ezt a fizetési módot választja, úgy az adatlap kitöltése és a megrendelés elküldése után Ön egy megerősítő e-mailt fog kapni, melyben elküldjük Önnek az átutaláshoz szükséges adatokat. Egyedi tréning és tanácsadás esetén az esemény időpontjáig, számla alapján kérjük elutalni a szolgáltatás kölcsönösen kialkudott ellenértékét.
Kérjük, hogy a megjegyzés rovatban tüntesse fel azt az információt, amit a visszaigazoló emailben kérünk Öntől. A számlát az utalás beérkezését követő 3 napon belül állítjuk ki és küldjük el elektronikus módon a rendeléskor megadott e-mail címre (mivel ez automatikusan történik az űrlapon megadott adatok alapján, így legtöbb esetben ez automatikus). Átutalásos fizetési mód esetén és rendezvényre való jelentkezés esetén csak akkor tud a rendezvényen részt venni, amennyiben átutalása a rendezvény megkezdése előtt beérkezik hozzánk (tehát amennyiben az összeget számlánkon jóváírják.)
Bankkártyás fizetés: A Stripe egy ír-amerikai pénzügyi szolgáltatási technológiai vállalat, amely fizetéskezelő szoftvereket és API-kat hoz létre az online kereskedőknek, előfizetést kínáló cégeknek, szoftver platformoknak és online piacoknak. Hatékony fejlesztői eszközökkel rendelkezik, és néhány hatalmas vállalkozás áll mögötte, mint például a Google, Amazon és a Zoom. A Stripe platform jelenleg 35+ országot és 135+ valutát támogat.
Készpénz: Egyedi, de ritka esetben készpénzes fizetést is elfogadunk.
Amennyiben Ön a vásárlásnál a "Megrendelem" / "Jelentkezem" / "Megvásárolom" / "Kérem" gombra kattint, úgy Ön tudomásul veszi, hogy rendelésének elküldése fizetési kötelezettséget keletkeztet az Ön számára.
Rendelésének elküldésével Ön kijelenti, hogy Szolgáltató a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés teljesítését már a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § (2) pontjában foglalt határidő lejárta előtt kezdje meg.
Megrendelésének megérkezését követően Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolást küld Önnek megrendeléséről, elektronikus formában, a rendeléskor Ön által megadott e-mail címre. Amennyiben ez a visszaigazolás 72 órán belül nem érkezik meg Önhöz, úgy Ön mentesül az ajánlati kötöttség és szerződéses kötelezettségei alól.
A szolgáltatásokra 27% ÁFA rakódik. Ettől eltérő ÁFA tartalmat minden esetben feltüntetjük az adott termék leírásánál és rendelési lehetőségénél.
6. A megrendelések feldolgozása, teljesítése:
Egyedi tanácsadás és tréning esetében az ajánlatban leírt és megállapodott módon teljesítjük a rendelését.
Konferencia és szeminárium esetében megrendelését munkatársaink a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb 48 órán belül feldolgozzák és visszaigazolják Ön felé. A szerződést rendezvény esetén Szolgáltató a rendezvény meghirdetett időpontjában teljesíti. Amennyiben a meghirdetett szeminárium időpontjában, helyszínében vagy egyéb körülményeiben változás következne be, úgy Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb a rendezvény eredetileg meghirdetett időpontja előtt 72 órával telefonon és e-mailben is felveszi Önnel a kapcsolatot és értesíti az esetlegesen felmerülő akadályról, változásokról. Ilyen esetben Önnek abban az esetben van joga elállni a szerződéstől, amennyiben a bekövetkezett változás súlyos mértékben sérti az érdekeit. Ebben az esetben a már megfizetett díjat az Ön elállási nyilatkozatának közlésétől számított 30 napon belül visszafizetjük Önnek.
7. Kép- és hangelvétel készítése nyílt tréningek, szemináriumok esetén
Előadóink védelmében az előadások videó- és hangfelvétele szigorúan tilos. Fotózás a konferencia teremben kizárólag a szünetekben engedélyezett.
A rendezvény ideje alatt a szervezők által megbízott fotós és riporter is dolgozni fog. Amennyiben nem szeretné, hogy a fotója vagy az Önnel készült interjú publikálásra kerüljön, jelezze a regisztrációs asztalnál, még a tréning vége előtt, egyéb esetben hozzájárulását adta a publikáláshoz.
8. Panaszkezelés:
Megrendelés után esetleges panaszaival, kérdéseivel az alábbi telefonszámon fordulhat felénk: +36704276900
Panaszait, észrevételeit a hello@firmup.hu email címen jelezheti felénk.
Kérjük, hogy amennyiben panasszal élne szolgáltatásainkkal kapcsolatosan, úgy elsősorban Szolgáltató felé forduljon. Szolgáltató elkötelezett a panaszok békés úton történő rendezése mellett.
Panaszával az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületekhez is fordulhat. A békéltető testületek illetékességére és eljárására vonatkozó információkat az alábbi linken találja meg: https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek