Neked blogolunk

Ki hívott taknyosnak, antiCEO módszerek, milyen a jó kérdés, sztorik a villamosról, "hülye" vevő, tévhitek az értékesítésben, árérzékeny piac, munkaerőhiány, HR, nagy ügyfél, marketing, ügyfélszerzés, kommunikáció, kanapé...
Érdekességek, hírek, saját történetek és tapasztalatok a sales, HR, marketing és networking világából, a csapatunktól.

Ha tetszenek a bejegyzések, kérlek like-old a Facebook oldalalunkat is!

Hidd el én magam is már számtalanszor gondoltam azt: lerágott csont az év eleje és a kapcsolódó témák. Mégis, minden évben egyszer eljön, és legalább egyszer érdemes foglalkozni vele, feleleveníteni az aktualitásokat.

Amikor felelősségteljesen viselkednek a munkavállalók, az nagyon fontos érték a cégben. Ez a magatartás befolyással van úgy a hatékonyságra, mint a sikerre egyaránt. A felelősségvállalás nemcsak az egyéni teljesítést befolyásolja, hanem alapvetően meghatározza a közösségi normákat és alakítja a munkahelyi kultúrát is. Felmerül azonban a kérdés: a...

Az előző két szülinapi blogomban írtam válságokról, változásokról és bíztam benne, hogy mára elmúlnak a válságok. Erre mi történt? Nem elmúltak, hanem állandósultak. Azaz ma, CU. 4-ben (covid után) nincs válság - amit 5-6 éve még válságnak hívtunk az ma a standard állapot.

Sales tanácsadó. Saleses. HR tanácsadó. HR-es. Tanácsadó. Bármilyen. Komoly megbecsülésnek örvendő, elismert szakmák Magyarországon! Ja, nem. Erre mi (egy sales és egy HR tanácsadó) megcsináltuk a FirmUP!-ot. Ráadásul azt mondjuk, hogy ne a statisztikák alapján dönts, hanem nézd a céged emberi oldalát. Normálisak vagyunk?

Mottó: "Soha ne add fel, csak akkor, ha bélyeg van rajta." (Tonk Emil)
A sorozat a Magyar Minőség elektronikus folyóiratban 2020. novemberben megjelent, a 27. Nemzeti Minőségügyi Konferenciáról szóló különkiadásban olvasható cikkem aktualizált átirata. Az eredeti írás a konferencián tartott előadásom alapján készült.

Kezdhetném azzal, hogy a Nagy Testvér figyel. Vagy mondhatom azt, hogy az Univerzum működése teljesen logikus és törvényszerű.

A helyzet az, hogy a tér-idő energetikája napok óta azt sürgeti, hogy változz, változz, változz! Vagy változtass!!! Vagy akár mindkettő. Ehhez pedig önvizsgálat szükséges. Fel kell fedezzem, valójában mi is zavar az alábbi történetben. Miben csalódtam, ha egyáltalán ez történt.

Pár évvel ezelőtt egy tréningen beszéltünk a célkitűzésről. A tréning elején megkérdeztem a résztvevőket (mindenki vállalkozó volt), hogy ki foglalkozik értékesítéssel. Senki sem jelentkezett. Megkérdeztem, hogy mivel foglalkoznak. Jöttek a válaszok: épületgépészet, könyvelés, informatika, coaching, oktatás, stb. Még egyszer mondom, mindenki...

Tapasztalatunk szerint az alábbi három dolog szükséges az üzleti sikerekhez (a felépítéshez kell szándék, következetesség, kitartás, energia, idő, befektetés).

2017, egy kora tavaszi nap. Éppen kedd. A mai napig (cégünk számára) szokásos reggeli-délelőtti programon vettem részt, egy BNI üzleti reggelin. Itt találkoztunk először, mindketten üzleti one-man/woman-show-t építettünk. A történet részleteit talán már hallottad, ha nem, majd máskor elmesélem. :)

Mottó: "Soha ne add fel, csak akkor, ha bélyeg van rajta." (Tonk Emil)
A sorozat a Magyar Minőség elektronikus folyóiratban 2020. novemberben megjelent, a 27. Nemzeti Minőségügyi Konferenciáról szóló különkiadásban olvasható cikkem aktualizált átirata. Az eredeti írás a konferencián tartott előadásom alapján készült.