Változunk, változtatunk. Miért pont most?
2017, egy kora tavaszi nap. Éppen kedd. A mai napig (cégünk számára) szokásos reggeli-délelőtti programon vettem részt, egy BNI üzleti reggelin. Itt találkoztunk először, mindketten üzleti one-man/woman-show-t építettünk. A történet részleteit talán már hallottad, ha nem, majd máskor elmesélem. :)
Egy rövid fejszámolás után könnyű rájönni, hogy ismeretségünk 7. (azaz hetedik) évében vagyunk Lacival. A Hetes bűvös szám:
- 7 év alatt kicserélődnek a sejtjeink (sic! ezzel azért óvatosan bánjunk, félig-meddig városi legenda, olvass utána:))
- a hetedik évben egy kapcsolat vízválasztóhoz érkezik (legyen az akár üzleti)
- a legyőzendő sárkánynak 7 feje van
- heted-hét országra szóló hírekkel vannak tele a népmeséink
- hetedíziglen is visszahatnak cselekedeteink (ez bővebb kifejtésre szorul, de nem itt:))
- 7 a törpe
… és még sorolhatnánk.
A hetes minket is megihletett - ez jól hangzik, de nem így volt.
Igazából az történt, hogy Laci (mivel az értékesítés mellett a marketing is az ő asztala inkább) nézegette már egy ideje az oldalunkat, a kinézetét. S egyszerre úgy látta: ami tetszett nekünk 4 évvel ezelőtt (most a négyesről nem kezdek filozofálni;)), az mára idejétmúlt, elegáns helyett unalmas, konzervativizmust sugall. Kérdésére ezt többen vissza is igazolták. - ezúton köszönjük Nektek a megerősítést!
Ebből logikusan adódik: hogyan szólítsunk meg olyan (üzlet)embereket, akiknél nem érjük el az ingerküszöböt?
Hiába az elégedett ügyfelek, hiába a magas szintű szolgáltatás, hiába a hitünk, hogy jó amit csinálunk, ha nem találnak ránk. Vagy ha igen, akkor unottan tovább görgetnek.
S a design megújítás már teljesen kézenfekvő lett. Ahogy a márkanév változtatása is. Ma még nem vagyunk Elon Musk, vagy éppen Steve Jobs - hogy bárkit lázba hozzon a nevünkből alkotott cégnév. Persze, ez stratégiai döntés, hogy mit építesz, mint márkanév. Mi hoztunk egy döntést, amiről szeptember 1-én fellebben a fátyol.
A márkanév megváltoztatása mellett pedig a szolgáltatásaink is - legalább olyan, de inkább magasabb színvonalon - új köntöst kapnak. Formában és részben tartalomban is megújultan állunk a saját üzleti hitvallásunk, és ezáltal a magyar vállalkozók szolgálatára.
Szeptember 1-én figyeld a posztjainkat, felületeinket!
A nyári forróság már csak néhány nap, ezután érkezik a márkanév váltásról szóló izgatott várakozásunk: mit szóltok majd?!
Változásra fel:
Bartha Anikó
HR csapatépítész, jól-lét mentor